Kategori:

Jag drog mig hemifrån till ett annat hem nämligen stockholm!! med älsklingen ofc han skulle fixa generator festet till The German Pig(bilen).... jag har nämligen en bil här som står och väntar på att bli min första bil!! jag vill ha en bubbla en gammal i färgen gul men efterssom den kommer kosta att fixa och så så har jag min lilla VW Jetta MK2 kupè ett tag till! så nu inte om bilar : Jag köpte en iphone igår nämligen efterssom min blev stulen för ett halvår sedan nu, det är jobbigt utan en riktig telefon! jag har också för några veckor swdan gett mig på en Hem permanent vilket var bland det dummaste jag någonsin har gjort ser ut som ett troll men det blir bätttre snart ..... hoppas jag iaf!! jag är typ blond nu som jag har försökt bli ett tag hade jag orange hår såg ut som en sån dära varnings skylt u håret . det var ganska coolt tyckte jag först men fyfan utan smink med mina fräknar så såg jag ginger ut så It had To go away //E

Kommentera inlägget här: