Flickvänner och jag

Kategori: Allmänt


Tänkte ta upp en sak efterssom det händer lite saker runt mig just nu som handlar om det här

FLICKVÄNNER
Dom gillar verkligen inte mig för att dom tror att jag ska ta deras killar , det har hänt flera gånger att mina kompisars (KILLAR) flickvänner säger åt dom att inte hänga med mig! Och För det mesta så lyssnar killarna faktiskt på tjejerna . Jag tycker att dom borde kunna ha respekt för att en kille faktiskt kan ha tjej kompisar. Som dom aldrig skulle ha något med förutom vänskap!

En tjej gjorde slut med min kompis förut bara för att hon TRODDE att min kompis var otrogen med mig efterssom han va med mig rätt ofta. Det är inte sjysst

så säger så här om ni har tjej , GE FAN I ATT SNACKA MED MIG SÅ SLIPPER JAG STÅ DÄR OCH FÖRSÖKA ÖVERTALA BRUDEN ATT DET INTE PÅGÅR NÅGONTING EMELLAN MIG OCH "KILLEN"

jag orkar inte med tystnaden ifrån några av dom personerna ... måste tjejer vara så HIMLA avundsjuka :O
Kommentera inlägget här: