ALLT I ETT

Kategori: Allmänt

har haft fullt upp hela dagen idag därefter inge bloggande. Man måste passa på att göra saker när det är helg efterssom när skolan börjar igen på måndag har man inte mkt tid eller  ork över till annat!!
så idag har jag och Richard (pojken min) varit först och åkt skridskor eller jag åkte tills jag ramlade sen ville jag inte åka nå mera. Så vi satt och pratade och drack varm choklad som ingår i själva skridso åkandet! Efter det så kom jag på att jag var badsugen så vi drog och badade på Maserhallen Aqua Nova? . . . . det var roligt ett tag sen åt vi såklart lite pommes efterssom  det ingår i det hela BADHUS grejen? tkr jag iaf-.-

sen kom pappa och hämtade oss så duschade vi av oss hemma ist,!!! för guuuud va jag hatar att vara naken runt massa små barn som glor på ens rattar så deras ögon nästan ramlade ut!

INGA BILDER TOG JAG HELLER :O
Kommentera inlägget här: