E CIGG

Kategori: Allmänt

Jag vet jag är lite puckad ,.... jag röker no suprise there men idag har jag tagit ett steg i rätt riktning och köpt E-cigg alltså ciggaretter utan tjära och allt det där cancer skiten.! jag är fan stolt över mig själv och jag köpte en rosa jajajaja -.- jag ville inte ha en gul haha!! Jag kommer betala ca 150 kr för allt , efterssom min pojkvän och jag ska dela men jag tror inte att han kommer vara så himla nöjd med en rosa men han ska köpa en egen så fort studie bidraget kommer och då ger jag han 150 för den! Team work vettu.
senare om det här fungerar för mig så ska jag fortsätta och köpa smaker osv och sluta röka vanliga cigg HELT!
och det blir SÅÅÅÅ mycket billigare än vanliga cigg plus att de har höjt cigg priserna IGEN. så jag kände nu är det dags :)
Kommentera inlägget här: